Job 15 van 15


Report this listing

Solliciteren



Coördinator Administratie Welzijn


Functie

Als Coördinator Administratie Welzijn vorm je samen met jouw team het administratief en financieel centrum binnen de directie Welzijn.

Je  staat in voor de organisatie en aansturing van je team. Je zorgt dat de taken door het team worden uitgevoerd.  Je bewaakt de goeie dagelijkse samenwerking. Je verdeelt de taken, je volgt de correcte uitvoering op en je bewaakt de toepassing van de werkwijzen. Je bent op de hoogte van de wetgeving en de uitvoering ervan.

Binnen je domein vertaal je beleidsbeslissingen in doelstellingen. Waar nodig schrijf je deze uit in een praktische handleiding.

Jouw aanwezigheid op de werkvloer zorgt dat je vlot aanspreekbaar bent voor je medewerkers en dat je weet wat leeft binnen je team. Je kent de medewerkers en behoudt tegelijkertijd nauw contact met je diensthoofd.

In functie van een optimale ondersteuning in dienstverlening voor o.m. de Sociale Dienst, sleutel je aan efficiënte en gedigitaliseerde verwerking van dossiers maatschappelijke dienstverlening. Daarnaast is het optimaliseren van de subsidiestromen binnen de sector één van je voornaamste doelen.

Naast de verschillende cliënt ondersteunende diensten binnen directie Welzijn is het financiële departement eveneens een belangrijke samenwerkingspartner voor jou.

Jouw profiel

  • Je kan een team aansturen en motiveren.
  • Je kan beleidsbeslissingen vertalen in concrete doelstellingen.
  • Je bent nauwkeurig.
  • Je kan vlot met een computer werken en leert snel nieuwe programma’s aan.
  • Je hebt oog voor administratieve efficiëntie en vereenvoudiging.
  • Je bent loyaal ten opzichte van de doelgroep, de collega’s en de organisatie.
  • Je bent flexibel ingesteld.

Voorwaarden bij aanwerving

  • Houder zijn van een diploma dat in aanmerking wordt genomen voor het niveau B
  • Slagen voor een vergelijkende examenprocedure
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Financiële functies
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen

Aanbod

We bieden je een voltijds contract onbepaalde duur, een bruto startsalaris min. € 3.391,33 en max. € 5.524,73.

Je werkervaring in de privésector of als zelfstandige in hoofdberoep wordt voor maximum 10 jaar overgenomen bij de bepaling van je startloon. Tewerkstelling bij openbare diensten wordt volledig meegenomen voor de geldelijke anciënniteit.

Andere voordelen:

  • mogelijkheid tot telewerk
  • werken in een systeem van glijtijden met een goede verhouding tussen werk en privé
  • de mogelijkheid om aan te sluiten bij de hospitalisatieverzekering AXA
  • 30 dagen jaarlijks verlof
  • 14 feestdagen
  • maaltijdcheques van € 7,00 per gewerkte dag
  • eindejaarspremie
  • aanvullend pensioen
  • een fietspremie van € 0,20 per kilometer
  • de volledige terugbetaling van je sociaal abonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
  • werkzekerheid bij een stabiele werkgever
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • loopbaanmogelijkheden
  • een aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart Pluspas
  • een personeelsrestaurant met een gevarieerd aanbod gezonde maaltijden

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht